onsdag 1 december 2010

Day 16 - Your first kiss

Alltså här har jag inget att komma med. Har inget minne av detta. Vem, när, var? Har dock ingen lång rad av pojkvänner efter mig så valmöjligheterna är inte så många. Fast nu behöver man ju inte ha en pojkvän för att kyssas. Så det kanske är komplicerat ändå. Föredrar i alla fall att kyssa mannen som är på macken och jobbar just nu (fast helst inte när han luktar olja och stekos, haha). Mannen som hade städat huset och bakat bröd när jag kom hem från jobbet idag. Kanske borde belöna honom med en kyss när han kommer hem? Om jag inte redan har somnat då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom inte ihåg din första kyss??? Det synar jag;) Men kyssen kan ju inte ha varit särskilt mycket att komma ihåg då du de facto glömt den:) Kram Sis

Related Posts with Thumbnails