lördag 18 december 2010

sjuk gånger två


Magsjuka smittar inte via bloggen hoppas jag? Vet att en del av er får ont i magen av bara ordet, men tänk på något annat så går det nog vägen! I natt brakade det loss. Jag som började återvända till livet fick hålla i en gråtande son som också smittats. Mannen behövde jag inte hålla i famnen, men han drabbades han med. En erfarenhet rikare. Idag när jag ligger minus på sömnkontot krävs det viss ansträngning för att hålla gnistan uppe. Det kunde vara värre, detta är övergående och snart är det jul! Jag vill att vi blir friska snart, för mina hjärtemänniskor kommer hit och jag längtar i hela kroppen! Sätter in en passande bild. Tagen när sonen var på läger hos mormor och morfar. Bilden är klockren. Så här är han även denna sjuka dag. Glimten i ögat, även om den på bilden är dold av solglasögon, må den aldrig försvinna!

1 kommentar:

Anna sa...

Usch för magsjuka. Hoppas att ni kryar på er snabbt! Jag svarade på din fråga i min blogg, förresten. :)

Related Posts with Thumbnails